[silindi] aslında 2 farklı bez pişik yapmaz . Sürekli krem kullanmak , bebeğin altını ıslak mendil ile temizlemek , havalandırmamak bunlar pişik yapar . Ben doğduğundan beri ıslak mendil kullanmadım lavaboda altını yıkar 15 dk hava aldırırım . Sürekli pişik önleyici krem kullanmak deriyi incelteceği için devamlı pişik oluşur . 2-3 günde 1 gece sürerim ben . 😊