_tugcee BeniBeni_Bihterini Kızım şuan 7 aylık ve doğduğundan beri aptamil pronutra içer. Biz memnunuz kızım severek içiyor ve kilo alımı da gayet iyii prematüre doğmasına rağmen yaşıtlarını hemen yakaladı🥰
BeniBeni_Bihterini _tugcee ya çok sevındım canım inşallah bizede iyi gelir oğlum yarın 6 aylık olacak benimde 🥰
_tugcee BeniBeni_Bihterini Maşallah sağlıkla büyüsün bebiş🥰ek gıdayla aranız nasıl peki? Bizimki herşeyi itiyor ağzıyla yutmayı hala sevmedi hele sebze yemeklerinii özellikle🤦🏻♀️
tyugsug BeniBeni_Bihterini 5 aylığız bizde 3 gündür içmek istemiyor bi kaç yudum sonrası kafasını çeviriyor ek gıdadan mı iştahsızlıktan mı çözemedim 🤦♀️
BeniBeni_Bihterini tyugsug sma mı aptamil mi canım bazen atak dönemleri oluyor 4 ay atağı yaşadık dolu dolu 2 ay bide sma da iştahsızlık Başlamıştı dün aptamille yeniden döndü mamaya
BeniBeni_Bihterini oylesinebiri__ amin canım cümlemizin inşallah bebelac alıcaktım belkide Benimkide içmezdi hip de düşündüm sonra aptamil de karar kıldık sevdi de çok şükür🥰
tyugsug BeniBeni_Bihterini 3 aylıkken 6.300 kilosu 5 aylık 7.200 2 ayda kilo alması çok yavaşladı Sma mama çok kusturdu Aptamil ar aldık şuan birde comformil kusması azalırsa pronurto kullanırız belki
BeniBeni_Bihterini tyugsug maşallah canım gayet iyi kilosu dünden beri kullanıyorum iştahla içiyor şuan
BeniBeni_Bihterini alpaslanmom_ maşallah bence çok iyi bebeğim 2 ayda 600 gram almış sadece sma kullanıyordum inşallah aptamil bizede iyi gelir
traineemom BeniBeni_Bihterini doğduğundan beri kullanıyoruz, şu an 6 aylık. Gelişimi hep öndeydi hatta bu gün kontrolden geldik gayet iri bir bebek 👶🏼 bir çok kişi gaz yapar demiş ama bize yapmadı biz memnunuz 🙂↔️
BeniBeni_Bihterini traineemom maşallah canım bende dünden beri kullanıyorum gazını rahat çıkarıyor sma kullanıyordum çok gazda yapmaya başlamıştı bu sonlara doğru inşallah bizde faydasını görürüz
yasemin0000 BeniBeni_Bihterini ben 8.ayda başladım emmeyi kesince. Bi sorun yaşamadık ilk alışma sürecinde zorlandık bir iki gün ama genel olarak içiyor. İştahı da normal. 11 aylık ek gıda mama ile besleniyor.
BeniBeni_Bihterini yasemin0000 maşallah canım bizde dün başladık sevdi iştahla içiyor inşallah bizede iyi gelir
BeniBeni_Bihterini _tugcee ek gıdayı severek yiyor şükür yeni yeni öğreniyor bence o yüzden olabilir ne zaman başladın canım