Bu soruyu momda sordum pek cevap veren ilgililenen olmadı .bende buraya attım kendimi 🥰sma olaylarını biliyorsunuz artı iştahsızlık ve mamayı bitirememe başlamıştı. bende dün aldım, bebeğim güzel içiyor. sorum şu kilo alımı ve iştah bakımından memnun kalan anneler varmı? siz nasıl değerlendiriyorsunuz bu mamayı :)