Ben o kadar çok paylaşırdım ki hamilelikten beri
En son Kv eşimi arayıp dedi ki ‘tamam oğlum tamam öpmeyiz, ama ben öpmediğim çocuğu sevemem’ 😂😂
Eşim de dedi ki ‘sorun yok anne, onu Biz seveceğiz zaten. Hem anne babası olarak biz öpmüyoruz’ diyince
Kv baya Bi süre kızımı sevmek istemedi🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Görümcelerim de ‘saçmalama anne, çocuğu dudağına değirmediğin için böyle sevmemezlik terbiyesizce oluyor, o kendi fikrini veremiyor diye öpmen gerekmiyor’ dedi
Aman benim öpücüğümden nolur felan diye diye baktı biz geri adım atmıyoruz, o zaman vazgeçti.
Bi gün birini gidip aniden öpücen napıyon diyince ‘ula sen benim çocuğumu aniden öpüyorsun ama’ diyip kenara geçicen😂😂 tepem atıyor valla