-SweetPanda- zelly Hiç bilmiyorum ben uzun süredir emzirmediğim için en ağır hapı kullanıyorum. İsterseniz bi doktorunuza danışın🌸
edafra00 zelly zylnda kullanıyorum ben 7 aydır emziriyorum aynı zamanda memnunum ama fiyatı en son ki zamda çok artmış emzirmeyi bıraktığımda değiştiricem muhtemelen
Nihan9393 Bende spiralle hamile kalanlardanım hiç güvenmeyin suan bebeğim 2 aylık ve düzenli kontrol oluyordum.
edafra00 -SweetPanda- merhaba 🌸bu doğum kontrol haplarının ağırlığı hafifliği neye göre belli oluyor ve ağır haplarda koruma daha mı yüksek oluyor bilginiz var mı ?