mirazroj elimde spiral ile doğmuş birisi olarak söylüyorum ki spiral tam korunma yöntemi değil bence 😂 kayma ihtimali çok yüksek. En mantıklısı prezervatif ile beraber geri çekilme, biz öyle korunuyoruz, 11 aydır sıkıntı yaşamadık çok şükür, inşallah bundan sonra da yaşamayız 🙏