Balbulutu uymak gerekiyor bence ya biri benim üstümden bişey silkelese hoşuma gitmez kurarlar girişte yazıyor kimsenin görmemesi imkansız ama gel gör ki gürültü anlamında aynı hassasiyeti göstermiyor üstümdeki komşu sinir oluyorum her gün her sabah her akşam