banauygun Çocuk var diye masa olmuyor yer sofrası kuruyoruz genelde kızım bugün çorbayı döktü bı tek onun için makine çalışır mı yikamasam da olmaz kovaya su yapıp birgün bekliyorum ertesi gün yıkıyorum elimde siz nasıl yapıyorsunuz
oylesinebiri__ banauygun ben silinen sofra bezinden kullanıyorum öneririm hiç bez kullanmıyorum sirkelemek yasak bizim yaşadığımız yerde
demirsunar Merhaba canim benim kullandigim 3 sofra bezi oluyor degisik degisik kullaniyorum masa uzerinde. Kirlendigini hissettigimde kullandigim mutfak kurulama bezleri ile bazen de sadece sofra bezlerini en kisa programda yikiyorum yarim saatlik
banauygun demirsunar benimde iki sofra bezim var birini geçenlerde atıyım dedim en düşük 30 dk yıkıyor makine içi boş diye tak tak çok ses çıktı bende atmadım daha kızım eline ne geçse döküyor iki güne bir yıkıyorum kovada ama zor oluyor
Balbulutu oylesinebiri__ ne güzel uyuyorsunuz kurallara güya bizim apartmanda da yasak terbiyesizler silkeliyor yine de sinirlerim bozuldu
oylesinebiri__ banauygun züccaciyeden kestirdim 4 5 kişi rahat yemek yiyebiliyor ama eğer büyük olur dersen 2 tane beraber tüm kestir çocuklu misafire güzel kullanışlı 2 tane farklı model den 1 tane kestirdim ikisi beraber 400 tutu leke tutmuyor asla bebeğim salçalı şeyler döküyor silince tertemiz oluyor
sarikavun banauygun internette aktivite ortuleri oluyo bebek icin onlardan alip killanabilirsiniz. Hem su gecirmiyo altina yani bisi doktugunde haliya fln gecmiyo hemde yika lacaboda gecsin gitsin
zarifhanim banauygun Ben makineye atıyorum direk. Boş çalışmasın diye diğer sofra bezlerini, mutfak havlusu ve kurulama bezlerini de ekliyorum.
banauygun zarifhanim iki tane var benim kurulama bezim 5 tane var el bezlerini yıkamam haftalık atarım yenisini koyarım makine ye atınca tam dolmadıgi için kazanı çok sallanıyor
alpmila banauygun kısa programa atıyorum 3 tane var hemen 30 dk lık var ona atıyorum cok kirli değilse 15 dk var ona atıyorum
oylesinebiri__ Balbulutu uymak gerekiyor bence ya biri benim üstümden bişey silkelese hoşuma gitmez kurarlar girişte yazıyor kimsenin görmemesi imkansız ama gel gör ki gürültü anlamında aynı hassasiyeti göstermiyor üstümdeki komşu sinir oluyorum her gün her sabah her akşam