goldengate kızın kardeşi çalışıyor sadece sanırım onun aldığı ile geçiniyorlar birde yazları tarlaya falan yevmiye hesabi annesi çalışıyor diye biliyorum ama zor yani asla bişey yapmıyor biz falan bişeyler alırız oraya asla göndermezler geçen hafta bişeyler verdim kitap kıyafet falan kızıma büyük 5-6 yaş erkek kıyafetleri getirmişti bir kaç kişi eşime ver gel çocuklar götürsün giysin dedim annesi göndermemiş. Çok zor kreşe gidiyorlar devlet kreşi 2200 kişi başı aylık onu bari öde dedik ben nafakami veriyorum diyor nafakada nafaka olsa bari