yorumcu00 Çocukların her ihtiyacını ben karşılarım nafaka için de çocuk başına 5 bin tl veririm demiş yeterli mi sizce ?
metehan04 yorumcu00 bence az benim bir arkadaşım yeni boşandı 1 tane çocuğu var ona 15 bin nafaka veriliyor
Asil1602 yorumcu00 Her ihtiyacını karşılıyor ise yeter tabide her ihtiyaç nasıl karşılanacak keyfi herşey zamanla unutulur yazılı olmalı okul servis vs vs arkadaşım boşandı adam sağlık sigortası nı bile yapmamış bırakmış herşeyi iyice yazın
namkoll yorumcu00 Yemesi içmesi eti tavuğu balığı bunları da karşılayacak mı? Yoksa eksik dediği sadece giysi ayakkabı mı? En çok çocuğun karnını doyurmaya gözünü doyurmaya para harcanıyor. 10 binin adı yok şu devirde
Mucadile Lafta olan şeylerin geneli lafta kalıyor. Bütün ihtiyaçlarını karşılarım demekle olmuyor, yazılı olarak vermesi gereken belli olmalı. Ya zamanla karşılamazsa? İki çocukla 10 binle hiçbir şeye yetişemezsiniz. En az 20 bin olsun o da en az.
Pamukhanim_ yorumcu00 bu devirde 10.000 az gerçi benim kaynim 2 çocuğa toplam 3.000 veriyor ve hiçbir masrafını karşılamıyor sadece buraya gelince yılda bir mont bir iki üst baş alır ama az yani
yorumcu00 Pamukhanim_ Nasıl insan bunlar ya, sonuçta sen hâlâ o çocukların babasısın 3 bin neye yeter ki.
goldengate yorumcu00 baban yapmadi ya cocuklari,o mu eksik oldugunda para verecek. Sen kagit uzerinde netlestir yoksa dilenci gibi surekli istemek zorunda klairsin
tecrubeli yorumcu00 benim babam da erkeklik yapıp 500 tl yeter sana ihtiyacımız yok demişti şimdi tekrar dava açıyorum çok düşük kaldı. Kesinlikle kabul etmeyin sonra tekrar avukat masrafı çıkıyor🤦🏼♀️
PoppyDaNeer yorumcu00 Az ayrıca her ihtiyacını karşılayacağına ne kadar güvenebilirsiniz ki? Nafakada bu kadar anlaştık daha da vermem dese ne yapacaksınız?
yorumcu00 goldengate Ben bütün ihtiyaçlarınızı karşılayacağım onun parasına ihtiyacın yok diyor gurur yapıyor
Pamukhanim_ goldengate kızın kardeşi çalışıyor sadece sanırım onun aldığı ile geçiniyorlar birde yazları tarlaya falan yevmiye hesabi annesi çalışıyor diye biliyorum ama zor yani asla bişey yapmıyor biz falan bişeyler alırız oraya asla göndermezler geçen hafta bişeyler verdim kitap kıyafet falan kızıma büyük 5-6 yaş erkek kıyafetleri getirmişti bir kaç kişi eşime ver gel çocuklar götürsün giysin dedim annesi göndermemiş. Çok zor kreşe gidiyorlar devlet kreşi 2200 kişi başı aylık onu bari öde dedik ben nafakami veriyorum diyor nafakada nafaka olsa bari