aysenurkyc gulseew sarı hametan ve trosyd kremden birazcık alıp ikisini karıştırıp sürerseniz tek seferde pişiği geçirdiğini göreceksiniz
Ozooo gulseew ağır pişiklere malesef travazol hametan dışında geçiremiyor genel kızarıklığa da herhangi bir pişik kremi de iyileştiriyor
aybukevarel gulseew Doktorumuz pişik olmaması adına Bepanthol, eğer pişik olduysa yani kızarıklık varsa sudocrem kullanmalısın demişti. Ben ikisini de aralıklı zamanlarda kullandım, çok memnun kaldım.
sevgiliannne Mustela sudocrem bepanthol kullanan biri olarak krem yapısı koruması vs genel olarak en iyisi bepanthol diyebilirim
pudu Bebişin cilt tipine bağlı benim bebişim yağlı kremleri seviyor sudıkrem kuru geldi pişik yaptı bir daha kullanmadım bapantol derma iyi geldi birazcık pahalı olduğu için benzer yapıda mavi hametan başladım bir daha hiç pişik olmadı
bizzocone gulseew pişik yokken siveno pişik olursa eğer çinkolu kullanmam gerektiğini söyledi yoğun bakım hemşiresi oksizinc kullanıyorum.