aptallarsizii gulseew bepantol ama benim denediğim ve çok işe yarayan vazelin tavsiye ederim yenidoğanda kullanılır mı bilmiyorum ama araştırıp öğrenirsen iyi olur vazelini tek geçerim herkese de tavsiye ederim
monica50 gulseew kesinlikle sudokrem kızarıklığa sürüyorum sonraki bez açmamda hiç kızarıklık kalmamış oluyor
myangelson gulseew kuvozdeyken hametan falan denenmiş ama geçmemis sudocrem istediler onu almıştık bir tek o iyi geliyor
uysalipek gulseew kesinlikle plantol. Eczaneden aldık tavsiyeyle,çok memnun kaldık. Gece sürüyorum sabaha pişik denen bşy kalmıyor. Faydalı yağlardan yapılmış çok güzel onarıcı bi krem
hasananesi gulseew İlk sudocrem aldım fakat benim bebeğime yaramadı hatta pişiği artık kabuklanma seviyesine geldi daha sonra bepanthol kullandım iyi geldi. Yani sizin gözlemleyerek hangisinin iyi geldiğine kara vermeniz gerekiyor her bebek farklı
bellisima gulseew sudocrem ve Bepanthol almıştım denemek için Bepanthol o kadar iyiydi ki isiliklere de sürdüm hemen geçirdi tek gecerim
Sulee_ gulseew bebekten bebeğe fark ediyor bence benim kızımda sudocrem işe yarıyordu mesela sürüyordum yarım saat sonra pişikten eser yok ama bepanthol hametan felan hiç işe yaramıyordu