meliketekinn nihlemm 8. Ayda devlet aşısı yok 9 da var ondan bizde 8 de başladık enek gelmesinler diye doktorumuz o şekilde yönlendirdi
nbyrktr nihlemm bizim de son 1 aşımız kaldı 4 tane yapıldı aşıdan sonra kızarıklık şişkinlik hiç yaşamadık ama hafif ateş ve huzursuzluk yapıyor hatta gece bacağı bile agrımıştı
MotheroftheSea Merhaba Ayında bizde yaptırdık bebeğime , bacakta şişme falan olmadı , çok elletmek istemedi hafif ağrı oldu sanırım oda hiç içinde geçti neşesi falan yerindeydi Akşama doğru hafif ateşi çıkacak oldu calpol verdim oda düştü sorun falan olmadı
elmaelmaelma Bizim 1 ve 2.dozlarda olmadı, 3.dozda oldu şişlik ve morluk. Doktor gün içinde birkaç kez, kolonyalı pamuk sürmemizi önermişti. Kolonyayı buzdolabında tutuyorduk, soğuk olması daha iyi geleceği için.
drgkt nihlemm merhaba bende aynı durumdayım 7aylık bebeğim ilk doz olacak, 3,5yaş kızım var onunde hic menenjit aşısı yok yaptırmayı düşünüyorum nasıl olacak hiç bilmiyorum çok stresliyim 🙂↕️