nihlemm Merhabalar, benim bebeğim 6 aylık doktorumuzun önerisiyle iki kez menenjit aşısı olduk. Öncelikle aşıyı yapmadan önce bebeğin kilosuna göre fitil veriyorlar, ateş ihtimaline karşılık ardında takipli ilerleyip ihtiyaca göre yine fitil yapabilirsiniz. Ama kesinlikle doktorunuzun önerisiyle kullanın ve saatine de dikkat etmeniz gerekiyor. İki bacağa sırayla yapılıyor aşı, şimdiden allah kolaylık versin. Bizde hiç ateş yapmamıştı, 2 saatte bir ateşini kontrol ederek ilerlemiştik. Sadece bebeğiniz huzursuz olabiliyor, anne teması çok iyi geliyor. Biraz şişlik ve kızarıklık olabilir.