Aysun__ biz 34 günlüğüz 1. Ay aşımızıda olduk çok şükür ateşi felan olmadı (genelde olmuyor zaten ama ben yine eve gelince ates dusurucu verdim) disarı cikma konusuda ailemle bir kaç defa evdeyken sıkılıyorsun sonra dışardaykende bebek bir ağlıyor çıktığınada değmiyor ee şuan ki virüs de var çikmasam daha iyi diyorsun