Canım ben de öyle yemiyor zorla yiyor hele ek gıda almıyor ağızını kitliyorr oğlum öyle değildi ek gıda alırdı emerdim bu tam tersi bişe yapmak istemiyorum artık o derece geldim. Zamana bıraktım arkadaşımın kızı 8 aylığa kadar almamış ek gıda ama emermiş bir çaresini bulursam yazarım sizede. Ama geçecek bu günler öyle düşünelim gelişimi yerinde ise dert etme g6 ay kontrolınde yemediğini söyledim gelişimi iyi dedi demek ki alıyor bir yerden dedi ebe