mehtaptiryaki üzülmeyin geçicidir belki sizinki aşıdan dolayıdır inşallah. Ama ben ümidimi kestim benimkinden. Doktorların yapabileceği birşey yok . Eğer altından idrar yolu enfeksiyonu refleks pamukçum gibi birşey çıkmazsa toplam kilosu da normalde birley yapmıyorlar . Kilo kaybetmesi birşey ifade etmiyor percencel normal olduğu sürece.çok kaybederse kalorili mama başlıyorlar infatrini hazır mamalardan , bir şekilde ver diyorlar.ama verebilsek zaten veririz onu anlamıytorlar