1sen1ben1debebekk mamacitaa_ yapılırken ruhumu teslim ettim ahahahah şaka2 gün sonra da regl oldum şaka bir yana muhtemelen ondan canım acıdı yoksa dayanılmayacak birşey değil arka arkaya yaptı canım yanınca biraz dinlenmek istedim öyle olunca katlanılabilir oluyor
KaranimEgem [silindi] o sekil olmasi icin 3 4 cc yaptirmaniz lazim ,tabi kendi dudaginizda cok kalinsa bilemem
melisahera [silindi] çok acılı bir işlem mi ben daha önce kaş ve dövme yaptırdım dayanıyorum ama dudakta bayılanlar varmış bu abartı mı bilemedim Cuma günü randevum var korkuyorum
[silindi] melisahera dudakta bayılanlar varmış Yok artik 😂 Işlem oncesi Uyuşturucu krem sürülüyor agri aci minimum hafif igne giris yerlerini hissediyorsunuz okadar korkmayin😊
melisahera [silindi] krem sürüyorlar benim gittiğim yerde fakat acıyor diyorlar cuma günü randevum çok korkuyorum
[silindi] melisahera acı eşiğinizle alakali bir durum aslında benim acı eşiğim yuksektir oyuzden igne giris cikis yerleri harici asiri bir aci hissetmedim
melisahera [silindi] yaptırdım 2 saat önce çok rahat geçti Mezoterapi bile yaptırdım o da hediyeydi yanında😃
[silindi] melisahera bazi insanlar cidden abartmayi seviyor bilmeyen biri haliyle korkuyor 🤭guzel gecmesine sevindim gule gule kullanin🌸