2 cc dolgu yaptırdım 3 gün oluyor ve %30 ü indi doktor dedi 1 hafta içinde %45 oranına kadar iner diye.İlk kez yaptırdığım için böyle.12-18 ay kalıcı olan markayı tercih ettim fakat 2. Kez yaptırırsam bu kadar gider mi dolgunluk?Birde 2. Dolguyu ne zaman yaptırdınız.Tecrübesi olanlar aydınlatırsa sevinirim kızlar