myangelson alpaslanmom_ benimki de yan ve arkaya yuvarlanıyor 😄 geçen mama sandalyesine tırmanmaya çalışıyordu yakalayayim derken geriye doğru düştü beni görmeden önce birşey yoktu beni gördü ağlamaya başladı 😄
alpaslanmom_ myangelson bu bebeler aynıymış ya benim oğlan ağlamayı çok seviyor o yüzden bile kendini yere atıyor 😀
myangelson alpaslanmom_ çok fenalar ya 😄 daha demin emeklerken yüz üstü düştü ağzını vurdu halıya 🤦🏻♀️ üst damaklari şişmişti bir taraftan diş geliyordu bir baktım orası kanamis 🤦🏻♀️
Pamukhanim_ alpaslanmom_ belli olmuyor ki benimki yürüyene kadar yürüme arkadaşını asla itemiyordu bile 12 ay 10 günlükken yürüdü
alpaslanmom_ Pamukhanim_ bizimde bakalım ne olacak kestirmiyorum her gün bir şey öğrenmiş şekilde uyanıyor 😀
ruveyda_34 alpaslanmom_ kızz yürüyünce çok daaha zorr herseyy😃bende hemen yurusun ıstıyordum 😃ama suan ısler degıstı😂
oylesinebiri__ alpaslanmom_ yürüyünce de düşüyor ya benim ki korkudan yürümüyor koşup bi yerleri tutuyor 😂😂 arkasından atlı kovalıyor gibi evet 🙂↕️ bu çocuklar zamane bebeleri full enerji sağlıklı olsunlar da önemli değil
oylesinebiri__ alpaslanmom_ evet bazen gülüyorum arkasından koşuyorum düşer bi yere çarpar tam dengeyi sağlayamıyor ya da cesaret edemiyor kısa mesafe olan yerlere gidiyor tutunacak yerler varsa tutuyor yoksa daha hızlı gidiyor çoğu zaman 😄 bu yüzden düşüyor