alpaslanmom_ ay gorkem de öyle koltuk kenarına tutunup kalkıyor elleri bırakıyor kaç kere duserken tuttum bazen de tutamıyorum düşüyor 🥲 geçen gün beşiğin içinde elleri bıraktı kendi yürümeye çalışıyor tabiki düştü 😄 sonra da sinirlenip ağlıyor böyle yapınca yakındır belki diyorum çünkü cesaret var ama henüz denge sağlayamıyor