miran69_ adaatuna Halkbankasindan aliyorsun kimliğinle ve mutlaka sizin gitmeniz gerekiyor babaya fln vermiyorlar
Mervetuama-67 miran69_ meraba benim ödeme tarihi yarın olarak gözüküyor yarın gidip alabilirmiyim yoksa mesaj gelmesini bekleyecegim
Liyosunannesi mavi_123 bebeğiniz için 5 yaşına kadar alabilceğiniz ödemeyi o uygulamadan takip edebiliyosunuz. 16 aralıkta doğum yaptım 20’ocakta ödeme yapılcakmış benim
caglahantagmailcom Yatıp yatmadigini başvuru yaptığınız yere girip öğrenebilirsiniz sol köşeye tıklayıp ödeme diye Bir şey yazar ordan öğrenebilirsiniz
mavi_123 Liyosunannesi ama 5000 demişsiniz normal doğum parası 1500 ya Ozaman o bir kereye mahsus dediğiniz 5000 ne içindir?
guysal duhanaren doğum ödemesi yazınca ödemeler kısmında çıkıyor ödendi olarak gözüküyor ama nereye ödendi nasıl ödendi o yazmıyor