ssaass
ssaass öncelikle sağlık ocaklarının verdiği D vitamini ve demiri kullanmanızı tavsiye etmem temiz içerikli değiller kimi bebekte gaz yapıyor ama bundan daha büyük sorunlara yol açtığını da duydum uzun süreli kullanımda üreme toksisitesi,hormon bozukluğu hatta kansere sebebiyet verebiliyormuş allah korusun ben de ilk 2 ay sağlık ocağının verdiği damlayı kullandım sonrasında bunu öğrenince içim rahat etmedi doktoruma danışarak ocean d vitaminine geçtim verme konusuna gelince de içinde damlalık ve ouf bulunuyor puf başlığı kullanacaksanız 1 puf yeterli oluyor damla olarak da ben yine 1 damla veriyorum genelde ağzının içine damlatıyorum direkt ya da çay kaşığına damlatıp o şekilde veriyorum siz nasıl daha rahat edeceksiniz o şekilde verebilirsiniz