ssaass ben ilk 2 ay saglık ocagının verdıgımı kullandım kaşıga 3 damla damlatıp agzına koydum gaz vs hıc bıse yapmadı bitene kadarda kullandım ardından oceana gectim fıs olarak kullandım ama hıc azalmıyor gıbı yanı onunda arada fıslatmadıgını dusunuyorum damlalıgınıda atmıs bulundum sımdı omu da kasıga sıkıp agzına dokuyorum ama d vitamini çok önemli mutlaka vermelısımız gaz vs yaptıgını da dusunmuyorum bebekler ilk basta gazlı olur zaten yani ilaca baglanmamalı bu