alparslanmomms bu durumu tecrübe etmiş birisi olarak size şöyle anlatayım. Biz eve Haziran ayında yazildik 6. Ayda teslim olarak yani Aralık ta, Haziran ayında 2 milyona-2,5 milyona 3+1 çok güzel evler vardı,Kasım ayında biz ev araştırmaya başladığımızda bu fiyatlara 30-40 yıllık, içleri berbat daireler çıktı karşımıza şok olmustuk 6 ayda ev fiyatları üzerine 1 milyon koymuş resmen.
O kadar çok ev aradık ki en son umudu kesmiştik Rabbim karsimiza bir ev çıkardı 2milyon 650 bine bulduk üzerini de borçlanıp aldık.
Demem o ki bu işten dilimiz yandı kimseye de önermem. Para buhar oluyor resmen.