Bilenler vardır Haziran ayında kurasız olana yazilmiştik Aralık ayında teslim tarihimiz vardı. Gelelim Aralık ayına biz evi bulduk,bildirdik ekspertize 22 bin TL para yatırdık aradan 10 gün geçti fuzul evden aradılar rapor onaylandı ana şirketten haber bekliyoruz diye… Aradan 20 gün daha geçti bizim baskilarimiz üzerine bugün tapu randevusu oluşturduk sabah tapumuzu aldık bu sefer de müteahhit in parasini yatırmamişlar(evi müteahhit den almıştık) akşam aradı adam para gelmedi diye bizde tekrar temsilciyi aradık neymiş ana şirkete söylemişler de yatirilmamiş da yarın tekrar arayin…..
Bizi rezil ettiler milyon kez pişmanim kendilerine de söyledik heryere yazacağız diye. Belki gününde alanlar vardır ama bize böylesi denk geldi iyi düşünün lütfen, 1 aydır ev aldığımız adam ve bu şirket arasında konuşup stres yapmaktan yorulduk..