hepyerdeyizz benm bugün beş gün oldu hâlâ çok ağrı var yanındaki de çürük dolgu ve kanal tedavisi gerekiyor o da ağrı yapıyor diye düşünüyorum. Gunde iki defa çift antibiyotik ve ağrı kesiciler falan derken birden sancıyla uyandım midem böbreklerim çok kötü sanciyordu ambulansı arayıp hastaneye gittim iğne serum yapıldı biraz hafifledi ama hâlâ ağrı var disimde bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim ilaçlar da mideye böbreklere yük bindiriyor maalesef size de geçmiş olsun