Kizlar bugün yarı gömülü yirmilik dişimi çektirdim çekim sırasında bir şey hissetmedim tabi dikişler atıldı eve geldim beş altı saat geçtikten sonra uyuşukluk azalmaya başladı uyuşukluk azaldıkça ağrısı arttı o kadar felaket bir ağrı ki dayanamıyorum ağrı kesiciler antibiyotikler asla fayda etmiyor evet çok az dindiriyor ama yine de çok kötü bir ağrı buz da koydum beş on dakika aralıklarla ama azaltmadi ağrıyı şişlik de oluşmaya başladı. Daha önce böyle bir şey yaşayıp öneride bulunan varsa yazabilir mi rica etsem