Eylulzeynep8 Nurci bunu gördüğüme sevindim benim de bebeğim prematüre düzeltilmiş 14 aylik cok gec kaldığımızı düşünmüştün oda eliyle uzanmaya başladı prematürelerde gecikmeler normal galiba
Nurci Eylulzeynep8 bende öyle düşünmüştüm çok da kafaya taktım hatta yürümeye bile yeni başladı ama evet prematüreler gelişim olarak biraz geriden geliyor sizinki kaç haftalık doğdu
KendiEvimdeDeplasmandayim mervemn 10.ay gibi komple eliyle görteriyordu. 11ay gibi de işaret parmağını kullanmaya başladı ama öğrensin diye bende sürekli işaret parmağımla bir şeyler gösterdim
mervemn KendiEvimdeDeplasmandayim maşallah bakalım bizimki de eliyle yeni yeni gösteriyor bende parmağını tutup göstereyim o zaman
mervemn İlgililen biriyim üstelik bazen ne kadar çabalasanda boş bir an ansızın canlarının istediklerini yapıyorlar bir yıllık anne tecrübesi bana bunu öğretti 😅
KendiEvimdeDeplasmandayim mervemn kendiniz de işaret edebilirsiniz her şeye sizden görüpte anlamaya başlar nasıl kullanılması gerektiğini
Nurci Eylulzeynep8 benim bebeğimde 34 haftalık doğru nöroloji takipliyiz düzeltilmiş 18.aya kadar bekliyoruz yürümesi için demişti