mervemn Kızlar bebeğiniz ne zaman parmağı ile istediğini göstermeye başladı bu gelişimsel olarak çok önemliymiş bizim ki yakında bir yaşına girecek ama hiç işareti parmağı kullanmadı
idildeniz35 mervemn sanırım 10. Ay civarı kullanmaya başladı ama her bebeğin gelişimi farklı tabi, doktorunuza danışmakta fayda var yine
smileylaylom mervemn oğlum bir yaşına yeni girdi ama işaret parmağı ile bir şeyleri istediğini göstermiyor burnumuza bip yapıyor bi de sesli kitapların sesini çıkarmak için kullanıyor 😂
gg3848 mervemn benim kızım 9-10 aydı sanırım kitaplarda falan hayvanları göstermek için kullanıyordu ama çevremiz erken kullanıyor parmağını demişti genelde 1 yaşında veya sonrasında kullanmaya başlıyorlar sizde bol bol işaret edin öğrenir🤗
uykuseveruykusuzanne mervemn 10-11 ay gibi kullanmaya başlamıştı ama uzunca bir süre işaret parmağı değil de baş parmağı ile göstermişti. Doktor bu önemli değil , önemli olan işaret etmesi demişti. Sonradan da baş parmağı bıraktı işaret parmağını kullanmaya başladı
mervemn Bizim ki gözüyle bakıyor sonra bana bakıyor birşey sorunca ama işaret parmağını kullanmıyor şuan
anonimli İşaret parmağını gözüme sokarak anlatmaya çalışması da bu konuya dahil mi hocam😂😂 Kör edecek beni 😬
gamomuu mervemn 11 aylık kzım da hiç kullanmadı işaret parmağını bazen elini tamamen kaldırıp gösteriyor gibi yapıyor ama o da nadir. Nornali ne zaman acaba