cetty afiyet olsun bence gider ama eğer gitmezse açlık sürenize bakmanızı öneririm. Diyet yaparken ara öğünleri atladığımda vücut kendini korumaya alıp depolamaya meyilli oluyordu bende. Çok şaşırıyordum hatta bütün hafta neredeyse aç kalıp nasıl kilo vermedim diye. Açıklamayı bu şekilde yapmıştı o zamanki diyetisyenim.
UykuPerisi_ afiyet olsun, leslie harika olacak, açken olsa daha iyi ama sorun değil, metabolizmanızı hızlandıracaktır şimdi yaptığınız bile. En zorlandığımız şeylerden biri tatlı krizleri oluyor diyet kafasına girdiğimizde, hurma hem süt açısından çok faydalı besleyici bir tercih. Ben de kuru dut, gün kurusu, incir ve hurma stoğu yaptım. Belki kaynatır suyunu içerim diye düşünüyorum. Bir ara öğünde daha meyve değerlendirebilirsiniz aslında. Yanında yoğurt/kefir ve çiğ kuruyemişle çok iyi olur 👌🏻 kahvaltıdaki yulafıma muz ekleyerek tatlı bir başlangıç yaptım ben ara öğünlerden birinde de tüketmeyi planlıyorum