Busranixx sabah kahvesi çok iyi fikir, çalışırken hep güne kahveyle başlardım ben de evdeyken aklıma bile gelmiyor ama. Diyetisten merve sayının bikini kahvesi var ondan hazırlayacağım yarın kendime. Hem söylediğiniz gibi acıkmayı geciktiriyor içerik olarak da bana uygun. Kızım uyuduğu zaman da kahvaltı yaparım. Yumurta, peynir, yeşillik, ceviz ve iki dilim kadar ekmek tüketmeyi düşünüyorum.
Benim en büyük sıkıntım gece yemeleri, uykumun bölünmesinden hiç hoşlanmadığım için bebeğim beslenmek için uyanana kadar oturuyorum ve bu sürede acıkıp bir şeyler yiyorum. Haliyle löp löp yağ olarak kalıyor onlar. Bu alışkanlığımı da bırakmalıyım, akşam 9da bir ara öğün yapıp günü kapatacağım.