maybeybi İzmirliyim, üniversite için Çanakkale’ye gidince ve sevince 11 yıl orada yaşadım. Sonra eşimin doğu görev nedeniyle Erzurum’a taşındık. İzmir’de, Çanakkale’ye taşınmadan önce en son Seferihisar’da yaşadım (5 yıl). Seferihisar aşırı rüzgârlı bir yerdi ilk taşındığımda pek sevmemiştim, sonra Çanakkale’ye gidince rüzgârın ağa babasını gördüm ve Seferihisar’a sonradan sevgim kabardı. Ama o kadar çok göç aldı ki Seferihisar, geçtiğimiz yıllarda şöyle bir dolaşmak için gittiğimde gerçekten boğdu. Ama hâlâ seviyorum orası ayrı. Orada yaşayan arkadaşlarım pek de memnun değiller, belki de oradan hiç çıkmadıkları içindir bilmiyorum.
Yani hep deniz kenarlarında yaşamış bir insan olarak şimdi Erzurum’da denizi aşırı özlüyorum ve bir insanın denizden sıkılabilmesini aklım almıyor.
Allah nasip kısmet ederse doğu dönüşünde ben de İzmir, Aydın, Muğla civarlarını istiyorum.
İzmir’de her imkan var, deniz var. İş çıkışı denize gidilir, hafta sonu zaten gidilir. Canınız farklı deniz mi istedi Balıkesir tarafına da gidilir, Aydın’a hatta Muğla’ya da gidilir. Üzmeyen bir tercih olur. Ama Muğla da yeşili ve mavisiyle muhteşem bence. Yani sözün özü o taraflara gidin bence. 😄