catperson hangi ilçede yaşıyorsunuz?
Ben Ege’yi çok seviyorum, denizi, doğayı çok seviyorum. Böceğin her türlüsünden korkuyorum ama yinede o tarafları çok seviyorum 😂 şimdi Ankara’da çok bir şey yapamıyoruz ama o taraflarda olsak diyorum yazın haftasonları çıkar denize gideriz. Denize yakın bi yerde oturuyor olsak akşamları sahilde bisiklet süreriz, yürüyüş yaparız, pazarına gideriz köylerine gideriz yiyeceklerimizi doğalından alırız gibi gibi hayaller kuruyorum. Ben böyle söylediğimde fikrimi paylaştığım insanlar hep “sen öyle san, sürekli deniz görünce sıkılacaksın, dediğin şeylerin hiçbirini yapmayacaksın, burdada yapabilirsin” gibi söylemlerde bulunuyorlar. Yani söylediğim, hayal ettiğim şeyler çok mu afaki şeyler, yapılması imkansız ve zor şeyler anlamıyorum. Sıkılacaksamda Ankara’da taş duvardan sıkılmaktansa denizden sıkılayım diyorum 😂
Ama çok istiyorum, her tatile gittiğimizde muğlaya tekrar tekrar hayran kalıyorum. İllaki yaz/kış yaşamın olduğu -denize çok uzak olmayan- ilçeler vardır diye düşünüyorum ya 🥹 Ankara’dan daha sıkıcı ve zor olamaz herhalde