balmom açılın ben üç cocukluyum heheheheh :)
Benim çocukların arası 2.5 3 yaş. Büyüğüm 2.sınıfta, ortanca anasınıfında, küçüğüm de 2 yaşını geçti. Bence yapacaksanız okul döneminden önce yapın. Okul dönemi büyük çocuğunuz da büyüyecek, çocukların yaş aralığı arttıkça paylaşımları azalıyor, büyükler daha abi/abla yerine koyuluyor.
Zorluk kolaylık olarak da çocuğa bağlı gerçekten şans eseri. Büyüğüm çok uslu bebekti sonradan cozuttu, ortancam çok ağlardı hala öyle, küçük de varla yok arası gibi. MasaAllah en zorlanmadigim o. Derdi yoksa seni asla rahatsız etmez. Evde kafasına göre takılır. Eş desteği de olmadan bakıyorum ben bir süredir, sadece hep beraber dışarı çıkmak ölüm geliyor. Eşim yanımda olsa paylaşabileceğimiz için o da zor gelmezdi diye düşünüyorum.