7 yaşına az kalmış ve 3 yaşında 2 oğlum var, Aslında oğullarım iyice büyüdükten sonra son 1 kez çocuk yapmayı planlıyorduk ama son 1 aydır fikirlerim değişti, küçük oğlum okula başlamadan 1 tane daha doğurup en azından okul yaşına kadar biraz büyümüş olur diye düşünüyorum. Diğer türlü biri ortaokula diğeri ilkokula gidecek sil baştan zor gelir mi diye düşünüyorum. Ama çok zorlanır mıyım acaba diye de korkuyorum açıkçası çünkü küçüğüm zor bebekti.