mrtsh11 Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de çalışan, aktif bir insandım ve 9 aydır evdeyim çok bunalıyorum derken bir ay sonra işe döneceğim ve onu nasıl bırakacağımı düşünüyorum şimdi de. Çalışan insanlar için sanırım daha zor geçiyor bu alışma süreci. Aileleriniz yakınsa sürekli gidip gelin, onların gelmesi de güzel ama sizin sürekli bulunduğunuz
ev dışında bir yerde bulunmanız daha iyi geliyor insana. Sağlıkla büyütün💕