Doğum yapalı 2 bucuk ay oldu, normalde çalışan ve sürekli sosyal hayatı olan bir kadındım,doğum yaptım ve bebeğimde zor bebek sürekli ağlayan bebek,sürekli evde olmak ,sürekli bebekle ilgilenmek, duşa bile girmenin lüks olduğu bir hayata dönüştü ,bu sürece tahmini ne zaman alışıyoruz?eski hayatımı özler oldum