gizem6767 poziimomm ben geçen sene cagrdım çok güzel gecmustı ramazan onlarda bizi cagrdı güzel oluyo
accountant gizem6767 misafir çağırmayı düşünmüyorum valla geri çağırmam gereken yerlere de gitmicem. Ama iyi akıl oldu bu paylaşım bende bir şeyler yapsam iyi olur paçanga böreği ve köfte geldi benimde aklıma