İçli köfte denicem inşallah tutarsa buzluğa atayım ramazanda iyi gider 😄 misafir için kurabiye falan yapıp atabilirim çünkü tatlı iftardan sonra ağır oluyor yemiyolar ,sigara böreği de yapayım geçen gün yufka aldım sarip atayım başka bişey aklıma gelmiyo