1 yıl 1 ay 11 günlüğüz😍
Oğlum Kuzey. 🥰
Bebeğinizin ismine bayıldım.Umarım ismi gibi güzel olur ömrü. ❤️
Şu sıralar memeye daha da bağlandı iştahsız olduk.. Umarım geçici bir süreçtir.Arada devam sütü de vermeye çalışıyorum. Aptamil i çoğunlukla içti.Sma yı hiç sevmedi böyle böyle derken büyüyoruz işte.Şükürler olsun yürüyoruz ve bir dakika durmuyoruz😍😋