Merhabalar, nasılsınız bakalım minikleriniz nasıl? Biz iyiyiz şükür. Emiyoruz yatıyoruz geceleri fırıldak gibi ayaktayız ama o gülüşü yok mu herşeyi unutturuyor♥️. Bu arada kızım 26 günlük ismi Lavin Gece. Sizinkiler ne kadarlık oldu? İsmi nedir miniklerin?