ysmn120 bebeğim yeni 1 yaşına girdi desteksiz bakıyorum. İlk zamanlar kayınvalidemler, eşim vardı yanında tek kalacağım diye çok korkuyordum. 20. Günden sonra tek kaldım kayınvalidemler gitti ilk gün korktuğum gibi geçmeyince zamanla alıştık birbirimize. Artık her yere bebeğimle gitmeye de alıştım bir uzvum gibi ayrılmıyoruz pek 😃🤣