ysmn120 hayırlı olsun öncelikle sağlıkla büyütün. Benimde bebeğim var 3 aylık şuan ve ilk doğduğu andan itibaren tam 2 hafta hiçbir şey hissedemedim depresyona girdim ve bu hep böyle devam edecek ben bakamıcam ben kötü bir anneyim düşünceleri resmen yerle bir ediyordu beni. Fakat zamanla bu düşünceler geçiyor aradaki bağ güçleniyor. Bunun geçici bir durum olduğunu gerçek düşünceler olmadığını dğğündüm hep, psikolojik destek aldım olumlu yanlarına odaklandımm. İnanın şuan yenidoğan hallerini çook özlüyorum. Bebeğime şuan tapıyorumm nerdeyse😂 Şuan bunları yaşamanız çok normal bebeğinizi bol bol sevin koklayın sonra üzülürsünüz benim gibi keşke daha çok tadını çıkarsaydım diye…. Hepsi geçecek❤️