mutluaanne Twinsmom-- Rabbim size bağışlasın evlatlarınızı ☺️ benimde 1 oğlum 1 kızım var oğlan 9 kız 2.5 yaşında 🥰❤️
anonimm2503 Twinsmom-- ay ne güzel maşallah Allah bağışlasın benim 1 kızım var 3 aylık bende aslında 3 4 tane istiyordum ama 2. Ye bile cesaret edebilir miyim bilmiyorum umarım nasip olur
Angel0507 Twinsmom-- maşallah Allah bağışlasın 1 tane 2 buçuk yaşında oğlum var ve 1 çocukta elendim ben 🤣
caniminikizleri Twinsmom-- ay hepsi çok küçük allah kolaylık versin çok zor bnimkiler Allah’tan büyüdü
Orenda_ Twinsmom-- 3 evladım var 1 oğlum 2 kızım olmak üzere, varlıklarına bin şükür yaptıklarına estağfurullah 😄