Niyesordunbucevabi Twinsmom-- Allah bağışlasın inşallah yavrularınızı 💕 3 çocuğum var iki kızım bi oğlum
Poncikkkk Twinsmom-- maşallah Allah bağışlasın 4 oğlanla yolunuz ruh ve sinir hastalıklarına düşmüştür herhalde😂 benm bir oğlum var çok zorlandım bir de kızım oldu oğlum 4 yaşında kızım 3 aylık desteksiz büyütüyorm cok zorlanıyorm acıkcsı
Twinsmom-- Poncikkkk tabi hiç bişey göründüğü kadar kolay değil elbette ama sadece 1 tane oğlum yaramaz bende zorlanıyorum ama alıştım bu hayata oyüzden yani büyüyorlar nasılsa🥰
BordoHuniliAnne Twinsmom-- Ay maşallah Allah sana güç kuvvet versin, zorunu kolaylaştırsın. Benim iki tane, 4 yaşında kızım ,2,5 yaşında da oğlum var.
yagmur35yy Twinsmom-- benim bitane minnoş kızım var 2 yaşında tekte zor ama iki tane olsa fena olmaz 🤣😊
starysky 3kedili2bebekli valla helal olsunn :) 2 yaşındalar, ikizler ve yenidoğan gelecek aralarına. Çok büyük sabrınız cesareteniz varmış tebrik ediyorum gerçekten 😱
3kedili2bebekli starysky cesaret değil sabir da değil küçük bir kaza 😂 ama olsun ya vardır Allah in bir bildiği nasip ettiyse ikizlerim tüp bebekti cunku ☺️
Twinsmom-- canmanayvesuyu Ahahaha yok ya 3. Oğlum 2 yaşına giriyor bebeğimde 3 aylık olacak🥰ikizler 3 buçuk yaşında
hicrettt Twinsmom-- maşşallah 😍 benim bir kedim bir kızım var, kızıma tüp bebek ile sahip olduk, binlerce şükür. 6,5 yıldan sonra