hellomy99 bizimki sanırım 40 ı çıkınca her gece mızırdandığında alıp emziriyordum şuan çok küçük kendi uyanamaz altını açın dudaklarıyla oynayın uyanması lazım bende çok yorgun oluyordum uyuyamadığım için gece biberon a sağıp dolaba koyuyorum eşimle dönüşümlü kalkıp veriyorduk yani 4 saat uyuyordum kalkıp tekrar sağım yapıyordum