hellomy99 hatırladığım kadarıyla bizimki kırkı çıktıktan sonra uyanıp ağlıyordu ama 15,günden sonra da gaz sancısı başlamıştı o yüzden siz böyle devam edin en azından 1. ay kontrolünde falan doktorunuz yönlendirir kilo alımı iyiyse falan artık uyandırmayın kendi uyanır der