babyboy_35 biz çok sık ev ziyareti yapamıyoruz yani eşim uzun saatler çalışıyor bi yere oturmaya gidemiyoruz ama her gün olmasa da iki günde bir dışarı çıkarmaya çalışıyorum ben hava almaları iyi olur diye düşünüyorum yani neyden çok korkarsak o şey hayatımızdan eksik olmuyor ben buna inanıyorum tedbirimizi alalım hijyenimize beslenmemize dikkat edelim daha ne yapabiliriz