En ıyısı hiçbirseyi dinleneyip her yere girip çıkmak ,ben oyle yapıyorum .sosyal medya vs cok baktım kalmıyo cocugumla evımle vakıt gecırırken ,kayınvalıdemler bebeklıgınden berı yok usut yok hasta olur yok burda hastalık carmış vs der durur ve ınstada fordugu seylerı bana atar,unurduyormuyum gayır ,yagmur yagarken cıkarız ayazda cıkarız ,cocuk dogru ve dısarı cıktık ıyı kı oyle yspmısım hiçbiseydenbetkolenmemeye devam ,agxı olan konusuyo,herkee ınsta bılgını oldu cıktı